måndag 22 juni 2009

201 inlägg och snart 10,000 besökare på bloggen

Ja, det var ju ett tag sedan jag skrev hur våra dagar går framåt på centrumkontoret, eller nere i vårt köpcentrum... Helt rätt... Det är inte alls bra och min ambition är att bättra mig, skratt!

Nu har jag ju min mobiltelefon på service och från min reservlur har jag inte ens möjligheten att blogga direkt från mobilen, tyvärr!

Idag har vi haft sol och jag tror att de flesta som har semester eller sommarlov har rusat till stranden, blåst sig både gul och blå för att få luft i krokodiler, armpuffar och annat användbart på stranden. Det märktes lite när vi gick nere i centrat men jag tyckte nog att det ökade på framåt kvällskvisten.

Nu gnuggar vi geniknölarna för fullt på kontoret, kan ni tro... Det är full fart på planerandet av kommande drömshopping vem vill inte vinna lite extra pengar? Och innan dess har vi en "hockeydag" för alla som gillar Rögle BK ;-) mer info kommer, haha!

Och i slutet av september är det 3-års kalas för Familia, oj vad tiden går fort!

Hur vill du att vårt kalas ska vara i år? Tag chansen och maila dina önskemål, alla tips och idéer är ju välkomna!

Skriv till: info.familia@steenstrom.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar