fredag 5 juni 2009

Danmarks Grundlovsdag sedan 1849

Oj oj oj what a day!!! Här kom man in på kontoret imorse med ambitionen att dra iväg en massa mail och fixa och trixa... Men jag säger som Tony Irving, MÄÄÄÄN....

Vår exchangeserver - är på semester verkar det som...
Nu är klockan 15.15 ca och ännu har det inte trillat in några mail i min lilla mailbox, skumt! Och ändå har de skrivit precis på intranätet att det ska fungera nu...

Hade ni sett mig så hade ni sett hur det ryker ur öronen på mig! Ok, erkänner att det är ett i-landsproblem... men det är ett problem just nu!

Fredag till råga på allt!

Ja, ja inte är det så att vi inte har något att arbeta med för detta men man får lite hybris, skratt!

Återigen vill jag påminna er om att vi imorgon härmar danskarna på vårt eget lilla vis med att ha vår egna Nationaldag.... woow nu startade mailen....

Oups, hade tänkt göra ett historiskt inlägg här men no way - nu är jag ju supernyfiken på allt som "trillar in i mailboxen".

Hej på er - vi träffas på Familia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar