måndag 11 januari 2010

Måndag

Som skrivet, måndag, och mot sk "raka veckor" igen fram till påsk om jag inte missminner mig...

Ska bli skönt att få ordning på vardagen igen - för även om man ibland tycker det är skönt att vara ledig - så hade man inte uppskattat ledigheten om man inte fick längta efter den ibland!

December är avklarat och REAn pågår fortfarande i butikerna.

Hoppas att julklappsinköpen gick smidigt och att alla klappar var uppskattade!

Nu i trista januari är det full fokus på att städa upp det sista efter 2009. Jag har lite papper liggande på skrivbordet som MÅSTE göras idag. Men så är det nog för de flesta av oss.

Det var ett tag sedan jag bloggade men jag har varit ledig och tog även ledigt från bloggen ett slag. Åkte pulka och läste böcker istället!

Men nu är jag tillbaks!

1 kommentar: