torsdag 12 februari 2009

Hansson positiv inför slutstriden

Läste just på Rögle BK´s hemsida att sportchefen Roger Hansson uttalat sig. Han har i intervjun uttalat sig som följer: -Jag tycker att vi bör spela lite mer energisparande på bortaplan, utan att för den sakens skull bli passiva. När man spelar hemma får man mycket påfyllning av energi genom publiken och atmosfären, borta är man inte lika trygg och man måste spara mer på energin!

Därför tippar jag bortaseger ikväll mot Frölunda eftersom en del av Rögle Partners gäng just nu är på väg upp - just för att fylla på med energi i publiken till Rögles favör!

Ohh, tänkte ni nu - har jag hamnat på Rögles blogg eller vad? Nix, har ni inte - men just idag är det lite sisådär...Man vill skriva annat men, men... Redan som liten fick man ju lära sig att man inte alltid får som man vill tyvärr! Men man fick ju också alltid höra:

- den som väntar på nå´t gott, hehe!

Och tro mig, just idag lever vi efter den devisen!

Nix nu ska jag nog ner och köpa mig en lite "lovecake" på EspressoHouse och smita inom på Böcker & Blad efter att ha fått lite boktips. (Blir inte mycket "smita inom" när BigBoss kan läsa här vad jag gör på arbetstid, hmmm). Men det bjuder jag på en dag som denna! Nu har man ju spännt "skalmarna" till glasögonen på Optikmagasinet så att de inte kasar ner för nästippen hela tiden - perfekt! Fick ett pekfinger att jag inte skulle sova med glasögonen på... Eller ska jag kalla det ett bra tips istället?

Håll koll - det kommer mera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar