torsdag 26 februari 2009

Luften går ur när allt landar...


(fotograf Miss M T)

Såhär såg det ut när Driftis och BigBoss gjorde en önskelista om i vilken butik de skulla hamna, haha!

Men nu är det avgjort och såhär blev det!

BigBoss tar på sig "flyttkläder" och hjälper Bellbox packa ner schampo och dylikt och fraktar över i den nya lokalen som är mellan Apoteket och Zäta... Väl där skall det packas upp också - skratt!!! Detta sker på måndag så hinner han inte svara i telefon så vet ni varför!

Nu kan man ju förstå varför han inte varit på gymmet på några veckor, han har helt enkelt vilat sig iform!

Jag, som administratör, hamnar på Interflora. Och bara lugn jag kommer inte att få binda några buketter (tror jag) utan jag får nog göra det jag är bäst på. Så kan floristerna göra sitt!!! För övrigt är Interflorapersonalen pilimarisk när man frågar vad jag ska göra... Ja ja... Jag lär bli varse!

Driftis fick det absolut bästa - KAMPANJBYTE PÅ UR & PENN, skratt!(Fatta hur många klockor, örhänge och annat de har där då) Näe, gällande hans arbetsuppgifter ber jag att få återkomma för butikschefen filar på en "to-do-lista" i detta nu!

Men han brukar ju snacka om sin träning - så det är väl bara att putsa skyltfönster - ni vet: -"wax on - wax off"

Så - nu drog BigBoss hemåt för att sen åka iväg till Lindab Arena och se Cam Abbott och resten av Rögle gänget vinna ikväll! Blir det vinst (så kommer mest troligt chefen växa sig så lång och fjädra sig så att han slipper använda stegen upp till översta hyllan på måndag när det ska flyttas schampo).

Over and out - och vi kan väl alla vara glada att chefen får vara flytthjälp och inte ge sig på något annat som har med frisör yrket att göra, eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar