lördag 7 februari 2009

Vilken vecka....

Veckan har gått i rasande tempo och vi som vanligtvis är tre på kontoret har knappt träffats alls... BigBoss har varit på resande fot som man säger så gott som hela veckan. Han var en blixtvisit på kontoret i torsdags när det var prognoser för hela slanten för oss båda!

Känns fortfarande som att han suger på karamellen så att säga.... Förhoppningsvis får jag ur honom något vettigt i nästa vecka - skam den som ger sig, hihi! Men som jag brukar säga: - mig lurar du inte gosse, haha Han har varit skum ända sedan mötet i måndags....

Tycker snudd på lite synd om våra praktikanter denna veckan - men ibland är tiden knapp och då blir det lite sisådär. Men nästa vecka blir det bättre. Att min dator havererat dagen före marknadsmötet underlättade inte min vardag kan jag säga. Man är ju väldigt handikappad när den inte fungerar!

Måste ge driftis en eloge - för han knäckte en nöt som inte ens vår IT-support fixade så nu talar vi guldstjärna av stora mått! Så nu fungerar min scanningfunktion igen skratt!

Sen att servern för vår hemsida har uppgraderats visade sig ställa till bekymmer för alla administratörer inom företaget så tack och lov var det inte jag som var KB (betyder "KalleBakom"). Skönt att få det konstaterat i slutet av veckan, pust!

Nix nu är det shopping på Familia som gäller och en sväng inom FamiliaCupen blir det senare i eftermiddag - då är det tjejernas tur!

Vi ses på Familia!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar