fredag 3 april 2009

Fredag och vår i luften...


Vilken härlig fredag! Oavsett om man är inomhus eller förmånen att vara utomhus idag - så blir man glad och känner att NU ÄR DET VÅR!

Det känns till och med rätt med alla gula härliga påskfärger både på gardiner och varför inte det där härliga vårlika bäddset som exponeras på Hemtex, hmm?!

Och på väg i bilen - behövde man "gorillearmar" när man kom på att man någonstans i det där lilla facket vid passagerarsidan skulle finnas ett par solglasögon, mmmm... MEN efter en sträckning i höger överarm och snudd på en avkörning kan man kallt konstatera att även nya solbrickor måste införskaffas!!!

För nu är det vår!

Och för er som befinner er i butikerna? Märker ni dunket? För jag misstänker att det spela musik för fulla muggar på centrumkontoret idag. Ni känner väl till talesättet när katten e borta, skratt!

Jag kan se BigBoss och Driftis (i värsta John Travolta stil) dra på musiken på högsta och jag hoppas att de njuter nog i fulla drag av att få spela precis hur högt de vill! För man måste passa på!!! För det ska jag... jag är ju ledig, skratt!

Men vi träffas på Familia - Hela familjens köpcentrum!

1 kommentar:

  1. solbrillor 95 spänn på Ur o Penn (märk väl rimmet!)
    :D

    SvaraRadera