onsdag 29 april 2009

Tillbaka på kontoret







Nu var Driftis tillbaka - i verkligheten och hetluften kan man säga - efter sin semester. Har knappt sett honom då han springer som ett torrt skinn mellan fläktrum, byggkillar och sen är det nycklar som skall delas ut och tja... Säkert massa mer som vi/jag inte ser!

Idag visar temperaturen, just nu, på 27 plus grader - på gott och ont som man brukar säga när man arbetar i butik!

Själv betar jag av en diger lista som jag knåpade ihop igår när jag satt på tåget.... Pust, vad man har dåliga samveten ibland, haha! Men det är till att kavla upp armarna och köra på för imorgon stänger vi lite tidigare på Familia. Det är ju Valborgsmässoafton men innan vi stänger - hinner en ny butik öppna på Familia.

Och för er som både följer bloggen och är med i vår grupp på Facebook är det inte någon nyhet längre att Gina Tricot ska öppna. Men... det är ett faktum!

1 kommentar:

  1. Gött! Har man åkt hem för midsommar (från Växjö!!) så är de sjukt bra att dom har gina, hinner inte springa inom väla eller stan! Massa saker nu inför och jag kunde inte ta med hela garderoben! ;D Så gött med Gina på Familia! :D

    SvaraRadera