tisdag 24 november 2009

Gästbloggaren "Molllgan"

... var snabb som en raket med att skicka ett sms när jag hade publicerat fg inlägg här på bloggen...

- Lamborghini ;)

Tror han menade att jag skulle korrigera Ferrari till Lamborghini, haha, men för mig är det bil som bil...

Ajaj, nu blir nog alla bilälskare topp tunna rasande på mig men hallå... Jag är bra på annat, tro mig!

Sen såhär i efterhand kan jag ju säga att den där gästbloggaren borde ge sig till känna inom kort för det här duger inte, eller vad säger du som läser?

Är det inte dags för lite andra infallsvinklar? Ja, tro nu inte att ni kan mailbomba mig så att jag SLUTAR blogga för no no - det gör jag aldrig men jag tror det hade varit bra att vi är några fler som skriver.

Nu ropar ju driftis - han vill ha hjälp med powerpoint - så det var lite extra i dagen to do lista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar