tisdag 24 november 2009

Vad gör man om dagarna?

Jag sitter just och funderar på vad jag ska skriva... Och tänkte då - men om jag skriver lite om vad jag pysslar med då???

Men hallå - mitt skrivbord är ett kaos så då kanske det är lika i mitt lilla huvud?

Radar upp lite som ligger på lut - just nu:

  • Väntar på datum för materialinlämning till vissa saker från HD och CITY
  • Orienteringstavlorna skall iväg på tryck, saknar dock gällande logotyper i eps format från några butiker.
  • Inlösta presentkort som ska registreras.
  • Redovisning av ej inlösta presentkort har jag lovat min eknomikollega i slutet av veckan... Och nu talar vi en redovisning av alla presentkort allt från vinster, allt från utlämnade till inlösta från Familias öppningsdatum som skall stämma. Får väl erkänna att jag har ett litet tungt ok vilande på mina axlar för detta... (Det här kommer att ta lite tid i anspråk - men skam den som ger sig!!!)
  • En gemburk som sprack så jag har "tusentals" gem liggande överallt...
  • Hemsidan måste ju uppdateras vi har ju lite på gång med utlottning av åktid i en fartfylld Ferrari.
  • Fakturor som skall scannas in
  • Sen var det ju tidningen City som skall ut
  • (sen har jag ju lite annat som jag inte kan skriva om på bloggen för då skulle jag ju begå tjänstefel... och det vill jag ju inte)
Men sen får det nog vara för idag för imorgon är en annan dag, skratt!

Imorgon är det ju lön för en del av oss och det är ju alltid extra kul såhär inför jul - för här skall handlas julklappar och vem vet vad den nya Espritbutiken kan erbjuda?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar