onsdag 12 november 2008

Vissa dagar går fort...


Idag känner jag mig som en muffins kan jag säga... Och vi snackar inte Minimuffins som på bild.
Jag och chefen har varit i möte så gott som hela dagen och var inte tillbaka på kontoret förrän vid 14.30 ca.
Många koppar kaffe blir det och lite godis från gotteskålen (fast det var ju inte någon som såg det - tror jag). Soffpotatiskänslan ni vet...
Oavsett så ju dagen varit väldigt givande och jag hoppas vi kan berätta lite mer om detta framöver, skratt. Nästan som att vänta på en liten julklapp kanske?
Nåja, väl tillbaka på kontoret så hamnade åtminstonde jag i verkligheten igen och mitt dåliga humör kom som ett brev på posten. Önskar jag kunde rita dit blixtar och dunder som i Kalle Anka tidningarna för de orden som formligen exploderade ur min mun är inte lämpliga på denna bloggen... För min dator - den krånglade igen- så det var väldigt nära att den fick en flygtur ut genom fönsterrutan... Men någonstans sansade jag mig, och nu efter att ha startat om datorn sisådär en tio gånger så fungerar den igen. Sen att jag har så stor text att jag har fått plocka ur mina linser är ju ett i-landsproblem.
Nu ska vi iväg på konferens två dagar och möta våra kollegor vilket alltid är kul!
Men först måste jag ner och shoppa lite bra att ha saker på Lindex (kan de vara strumpor tro????) och linsvätska på Optikmagasinet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar