måndag 29 mars 2010

En pigg måndag


Det sminkades från tidig morgon lite här och var...

Hittar man inte skor på Familia - ja, då hittar man aldrig skor...

Intersport var också representerade

DJ:n var klart bäst utklädd... eller han är alltid klädd såhär?

Litet brudpar med puss avslutade modevisningen
Fotograf: Therése Mellby
Ja, det kommer fler bilder - det fotograferades till höger och vänsteri lördags när vi hade modevisning... Och tur är det för det är ju inte min starka sida det här med fotografering. Men mina dåliga telefonbilder skyller jag på mina 3.2 megapixlar i mobilkameran. (En förklaring till att de är suddiga och så).
Idag är jag ovanligt pigg - katten Gustaf känslan är som bortblåst, hurra!

Så nu tutar vi och kör på för fullt inför kommande påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar