torsdag 18 mars 2010

Frukostmöte


Idag har vi haft frukostmöte och det var både inspirerande och intressant!
Jone Sølvik, dagens gäst, valdes ju till Årets Säljare härom året och hade lite tips och trix att dela med sig.
När mötet väl var slut hade jag ambitionen att skapa lite Feung Shui på mitt lilla kontorsrum för det ser verkligen för bedrövligt ut... Jone lånade min dator en sväng och då kom den stora luma-lampan upp och stora "Nu får du allt skämmas Marika" skylten upp...
För jag har en väldans massa papper i olika högar... Jag, vet ju vart allt ligger MEN för att förbättra min arbetsro kanske jag skulle ta och disciplinera mig lite och styra upp ett och annat...
Tro nu inte att det är gjort ännu för tiden rusade iväg och nu är det minsann lunchdags!
Känner ni ABBA vibbarna förresten? Gruppen är nu äntligen inskrivna i Hall of Fame och jag ser verkligen fram emot vår modevisning den 27 mars. Och tänk att det kommer att låta ABBA överallt på Familia nästa helg!
Jag bjuder på ett klipp:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar