fredag 12 mars 2010

Genreps fredag!

Nu är vi tillbaka i vardagen och har blivit rikare både kunskaps- och upplevelsemässigt efter vårt besök både i och utanpå Globen Arena faktiskt ;-). Vi hade förmånen att få åka Skyview, jag kan väl erkänna att jag mest babblade av ren rädsla medans BigBoss tog bilder, och lutade sig lätt mot "Åkbubblans fönster". Poh, men nu har jag gjort det och är stolt över att ha fått uppleva det. Jag åker ju knappt något när jag är på Liseberg så detta var väl inte illa?

Absoluta toppen av Globen Arena


Här är vi på väg ner och några andra stackare på väg upp...


Hör mötte vi den andra lilla bubblan

Se högst upp på bilden...


Men som sagt... Nu är det fredag och jag tycker mig skönja lite Påsk i några av våra butiker. Hur brukar man säga, julen varar ända till påsk, eller? Det stämmer nästan för just nu faller snöflingorna utanför mitt fönster ...

Men förutom lite snö och rusk så är det just nu planeringsmöte inför kommande modevisningar som äger rum den 27 mars!

Och då har vi ju även besök av Champagne Safari!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar