tisdag 28 oktober 2008

Det drar ihop sig...




... för både det ena och det andra...

Tji fick jag som lägger in ett klipp om hur jag nynnar när chefen är borta. (Ni vet när katten e borta dansar råttorna på bordet). Men som sagt tji fick jag...



Datorn höll på att krascha på riktigt ska ni veta och det var straffet för min lilla dans på bordet. Jag har länge klagat men idag blev det riktig panik, så det var till att slänga sig på luren till IT-supporten som kallt konstaterade att det inte var något bra meddelande jag fick upp i dialogrutan, hummmm. Sen kan jag väl tillägga att jag fick en liten reprimand om att jag hade ALLDELES för mycket på mitt "skrivbord" på skärmen - men de e en annan femma tycker jag...



Så mellan kl 12-16.30 var jag datorlös. Inte bra inte bra - eller som min driftare sa: - det är ju min verktygslåda!



Man är verkligen handikappad när det strular till sig på det här viset. Tro nu inte att jag på någotvis kunde lägga fötterna på skrivbordet och läsa en veckotidning bara för det, haha! Även solen har fläckar som jag brukar säga och nu fanns det alltså inte någon ursäkt längre - nu var det bara att börja sortera i högarna som ligger på skrivbordet och sedan var det sortera in papper som gällde.

Administrationens baksida kan man lätt konstatera...

Förutom det så börjar vår nya huvudentré ta form som det heter. Så nu har jag beställt nya öppettider och logotyper som skall upp på glaset i den nya entrésnurran och på sidodörrarna - bara så att ingen trippar rätt in som en liten fågelunge i glasdörrarna - för det gör ont skulle jag tro!



Det är liv och rörelse och det märks att det är höstlov - det är ju vecka 44 - redan! Tiden går så fort tycker jag - den räcker dåligt till just nu...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar