måndag 6 oktober 2008

Första måndagen i oktober 08

Måndag är en veckodag som i Norden är uppkallad efter den fornnordiska guden Måne. Och som alla vet kommer måndagar efter söndagar.... Det känns väldigt måndag idag faktiskt. Det är förkylningstider och vi på kontoret är lite pipiga faktiskt - ja inte chefen han var bara lite måndagstrött och det är mer det den så kallade "Garfield-sjukan".


Fast det kan jag säga - gick över fort, skratt! (Chefens Garfieldsjuka alltså... och det är oftast inte han som lider av den utan det brukar vara jag). Det var pang på för nu drar det ihop sig till Drömshopping och allt måste styras upp och vara på bana så att säga. Det är radioreklam, tidningsannonser och ljudet till Rögle BK så det blir rätt budskap när reklamen visas på jumbotronen o s v. Men det är bara att förbereda sig inför Drömshopping på Familia - tänk att handla för 400 kr i någon av Familias butiker och få chansen att vinna 25,000 kr shopping?



Men innan dess ska vi hinna med ett event med Wii Fit Tour 2008.



Jag har inte själv provat Nintendo Wii Fit - men Nintendo Wii Sport/bowling har jag provat. Tar emot att erkänna men jag hade magiskt träningsvärk dagen efter och väldigt roligt när vi spelade kvällen före. Vi får väl se hur det går på torsdag till söndag här på Familia när de har sitt event. Man kanske får investera ett Nintendo Wii Fit på EB-Games eller som butiken numera heter GameStop, vem vet?



Läs mer på följande länk:http://www.nintendo.se/80482/wiifittour08


/ Administratören på Familia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar