onsdag 15 oktober 2008

Idag för ett år sedan

kl 9.45 släcktes de gamla analoga sändningarna i Skåne - vem minns detta mest av oss tro? Kan det vara AudioVideo och övriga radiohandlare kanske? De hade ju fullt upp med att sälja boxar av alla de slag in i det sista!

77 dagar kvar av detta året och lite av julens sortiment har redan smugit sig ut på butikshyllorna. För de som jobbar inom handeln är det inte konstigt alls för där är scheman lagda och andra förberedelser igång.

Likaså är det för oss på centrumkontoret men vi jobbar ju faktiskt lite smått redan med event som är planerade för våren 2009.

Har ju lovat att berätta lite om hur det är "bakom kulisserna" och idag får jag väl bekänna färg, ler... För idag har det inte varit lätt för mina kollegor! Men som jag tidigare skrivit kallas jag ju inte kommandoran för inte... Men efter lunch lättade väl mitt humör och i och med det även stämningen. Sorry, men man kan inte alltid vara på topp. Det är säkert deras tur en annan dag och då får jag väl försöka att minnas mina egna egenheter...


Imorgon är det butikschefsmöte så det har finslipats på en BC-presentation och en lättare frukostfika har inhandlats som skall serveras kl 8:30. Så vi får se om jag släpper några planer efter vårt möte imorgon... För vi gör allt lite mer än vi kan skriva om här på bloggen, tro mig!

Idag var det mer liv och rörelse än igår kändes det som - funderar på om det var vädret som "uppmuntrade" till shopping kanske? För idag var det regnrusk och en alldeles vanlig onsdag och namnsdagsbarnen heter Hedvig och Hillevi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar