fredag 17 oktober 2008

Fötterna på bordet...

Haha, nu fångade vi dig med fötterna på skrivbordet - skrålade chefen i luren imorse när jag precis gled in med mitt "vrålåk" på parkeringen men tji fick de, skratt!

Man har ju kontoret för sig själv idag (trodde jag) eftersom chefen och driftaren idag sitter i skolbänken och ska bli lite mer avancerade i sitt excelanvändande.

Här hade man planerat sin dag i minut och parti - men ojoj ojoj vad man kan ha fel...

Det var ju en massa byggherrar som hade möte och det skulle kopieras och trixas till höger och vänster - men de är ju så tacksamma så det gör man så gärna så! Men planeringen sprack lite kan man säga.

Men nu när alla har lämnat och jag sitter med lilla matlådan blev det lite tyst och då saknar jag nog allt mina kollegor! Så fort jag har ätit klart skall jag ner och dela ut tävlingstalonger inför helgens Drömshopping...

Jag återkommer - fredagen är ju inte slut än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar