fredag 17 oktober 2008

Fredagkväll...

Poh, nu är det kväller!

Ialla fall för mig som jobbar på kontoret... Men butikerna håller öppet till kl 20 även fredagkvällar så de jobbar på flitigt in i det sista. Kommer ofta på mig själv med att önska butikspersonalen trevlig helg och pusta att ohh så skönt att det är helg typ... Samtidigt som jag sagt det så slår det mig att de oftast har helgtjänstgöring på schemat... Därmed inte sagt att jag inte önskar dem en trevlig - men hey - ni förstår vad jag menar hoppas jag.

Det är ju så annorlunda när man själv jobbar måndag-fredag 8-17!

Eftermiddagen gick i ett nafs (!!) det tog sin lilla tid att dela ut materialet - men man fick så många glada utrop från en del butiker som spänt väntade på tävlingstalongerna. Kul när man märker att informationen har gått fram och att alla e med på tåget så att säga.

När arbetsdagen var slut och skrivbordet var lika rörigt som när jag kom imorse - släckte jag lampan och låste.

Sen var det dags att shoppa skor - det går ju inte att valsa runt i trasiga skor! Vilken tur att jag befinner mig på Familia för hittar jag inte skor här tja då vet jag inte var man ska hitta skor... Men jag har ju pejlat lite under mina rundor här i huset så de gamla skorna ligger numera i soptunnan hos SkoRönne.

Faktiskt väldigt förmånligt att ha så nära till shopping en fredagkväll när man egentligen bara vill hem! Det är ett fredagssyndrom, konstigt men sant.

Hörde att Graffiti Café börjar med 4 olika varianter av Dagens Lunch från och med måndag och det ser jag fram emot, alltid kul med något nytt!

Med önskan om en trevlig shoppinghelg - och missa inte chansen att vinna 25,000 kr - kom till Familia i helgen. För att veta mer om detta gå in på vår hemsida: www.familiakopcentrum.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar