torsdag 4 december 2008

Fick en liten "påminnelse" idag...



... om att vi har en blogg - som faktiskt några läser, skratt! Och det är ju kul... Men precis som för alla andra är det lite körigt i december.

Decembers event skall planeras in, bokas och marknadsföras. Som ni ser är det ovan får vi på Familia besök av Bo Hagström, Darin, Agnes, Martin Stenmarck och sist men inte minst två finalister från Idol och IDOLVINNAREN.

Men vem som vinner Idol 2008 vet vare sig vi eller skivbolagen ännu!

Jag har så "mycket på lager" som jag kommer att skriva om framöver. Det är allt från nya hyresgäster d v s butiker på Familia till lite skvaller/upptäckter om oss i centrumledningen.

Ska det vara blinkande färgad belysning i granen eller bara små pytte-pytte vita lampor, eller? Hum, frågorna dyker upp eller egentligen inte frågor utan helt enkelt våra egenheter vi alla har lagt oss till med... Eller fått under uppväxten... Eller hur var det nu?

Men som sagt - måste vidare i högen - men oj oj oj - jag glömmer inte bort allt jag har på lager att berätta om, hihi!

Men till er som läser bloggen - jag lovar att det inte var BigBoss som var anledningen till köksschemat, så nu kan ni köra uteslutningsmetoden.... MEN - ris och ros - NU fungerar det jättebra och jag har inte haft min lilla köksvecka ännu.

PS. Vi har långöppet (fram till kl 21) måndagen den 22 december så ni hinner och .... om du kommer på något du glömt på vägen - FAMILIA HAR ÖPPET PÅ JULAFTON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar