fredag 19 december 2008

Inte vilken fredag som helst...

Idag är det många som påbörjar sin ledighet - julledighet! Härligt, eller hur? Sen är det inte illa när det tickar in pengar på kontot som lite extra bonus.

Härligt att se så många glada människor på Familia idag. Men det är fakta man mår bra av att shoppa konstigt nog. Men jag tror många får sin lön först den 23.e december. Vilken tur att vi har öppet då också och som jag skrivit tidigare till och med på julafton fram till kl14.

Men mycket händer innan dess... Det är som det stod i HD häromdagen en stjärnspäckad helg på Familia. För mer info kolla www.familiakopcentrum.se.

Själv har jag släckt ner datorn - hunnit färga mina ögonbryn på Bellbox och köpa massor av hundgodis på Djurkompaniet. Man får shoppa lösgodis till hunden istället för till sig själv. För det är ingen risk att man nallar på det godiset i alla fall, haha!

Nix, nu tar jag mina "Groucho-Marx" ögonbryn och glider hemåt och laddar inför söndagen - näe, förresten får kanske ta en sväng ut till Böcker & Blad imorgon. Funderar på att köpa en signerad bok av Bo Hagström - ni vet han den där härliga mannen som åker runt i härliga Italien och smakar på allt från ost till vin i diverse kök. Men till vem jag ska köpa denna julklappen kan jag ju inte avslöja...

Men nu en hälsning till er alla. Sen får ni själv fundera om det är BigBoss eller driftaren som sjunger... En sak är säker - det är inte jag med mina Grouchobryn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar