fredag 12 december 2008

Kaffet i halsen....

... JAG FICK NÄSTINTILL HJÄRTSTILLESTÅND när jag öppnade sidan 9 i dagens HD (B-delen)....

Händerna skakade och fram rök datorn - för här gällde det att kontrollera om jag hade haft totalt hjärnläpp eller vad....

För hur kan Idolvinnaren och två av finalisterna vara på Familia ikväll kl 18 när de ska ha finalen i Globen just ikväll??? Hum...

Den som söker hon finner.... Annonsen skulle ju införas den 22 december - för då kommer Idolvinnaren till oss på Familia. Så jag hade skrivit rätt (bara det gjorde ju i sig att pulsen sjönk till normal nivå)....

Men vad gör man? Tryckt är tryckt.... Nej, nu ska jag återgå till mitt kaffe som nog är kallt innan det bär iväg i snömodden mot Familia.

Nu får vi se hur många som noterar vår annons....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar