tisdag 16 december 2008

Ja, ja... nu ringde big-boss....

... och trodde att jag drev med honom imorse när jag hade bloggat om jordskalvet...

Inte skulle väl jag.... Kunde inte låta bli att klistra in denna story som jag får från alla kvinnliga mailkontakter, hehe... Why?

"Både rentjurar och renkor får horn på sommaren.
Tjurarna fäller sina i början av vintern.
Honorna behåller sina horn tills de kalvat på våren.
Det betyder att alla jultomtens renar är honor.
Det borde man ju ha begripit.

Det måste vara kvinnor som klarar av att dra en fet karl i röda kläder, till rätt adresser, runt hela jorden, på en natt, utan att fara vilse."


Men nu får man vara snäll - bara åtta dagar kvar till självaste JULAFTON!

Ps. Big-Boss är på resande fot - så ni inte undrar om han är den enda skåningen som undgått ett skalv...

Men ibland känner jag mig som den lilla "rödhåriga/bjäbbiga"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar