onsdag 3 februari 2010

Problemvecka....

Utsikt från mitt fönster, lite snö så att säga

Nu har jag kommit på det!!! Detta är "min" problemvecka och det är bara onsdag, skratt!

Men tur för mig då, för då är ju mitt gjort och ni andra har det kvar...

Igår skulle jag flyga iväg över dagen och det strulade till sig ganska direkt med framflyttade avgångstider och så vidare. Eftersom jag inte hade tillgång till min dator just då nyttjade jag tiden att gå runt och titta på och i butikerna på Kastrup...

Överallt i och utanför skyltades det med:

Remember

Buy your Valentine gift now!

Och snabbt och lätt insåg jag att det nu drar ihop sig för vår kommande temavecka och kvällsöppet den 11 februari.

Det i sig är ju inte problem utan sätter mer igång tankarna vad man kan göra i butik och det är kul att se hur säljarna agerar mot dels stressade personer och hur en del verkligen har tid att ta i alla produkter, vända och vrida, precis som om det är ett timglas de vänder och vrider på!

Nix pix... mina problem får jag återkomma till för nu är det tempo som gäller.

Vi är ju inne i ny månad och det är lite månadsrapportering som måste göras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar