torsdag 25 februari 2010

Kasta pil i gummibåt, kasta sten i glashus...


Ja, det är talesätt som är så sanna sååååå....


Denna veckan är då min - alltså Marikas köksvecka! Och kolla vilken total misär jag låter mina kollegor leva i här på centrumkontoret!!!


Vad har jag att skylla på?


Hm, faktiskt inte ett enda dugg mer än taskig timing! När den "rena disken" var klar - höll jag på med något annat och sedan dess har det varit möte och annat så det orena porslinet har växt på hög så att säga.


Den där kundvagnen tillhör ju inte våra inventarier men jag lånade en när jag hade städning av kontorsförrådet härom dagen... Ja, och längre har inte vagnen kommit...


Men nu fick jag väl "ändan ur vagnen" så - off we go!


Nu - om cirka 30 minuter öppnar ju:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar