måndag 8 februari 2010

Nu börjar det närma sig...

Ja, som sagt, nästa söndag är det ju Alla Hjärtans dag. Och på torsdag är du välkommen mellan 20-22. Ja, du är naturligtvis välkommen vilken tid som helst men vi har ju lite "kärleksröda erbjudande" just dessa timmar!

Så nu är det bara att fundera ut... vem vill jag "uppvakta" och vad vill jag "uppvakta" med...

För det är ju inte bara Alla hjärtans dag för de som lever i parförhållande utan man kan ju visa uppskattning till en god vän, släkting, arbetskamrat...

Jag har ju provat att hänga hos Interflora varje Valentindag hitintills men det är ju aldrig någons om är där för att köpa blommor till mig - även om jag med en teaterviskning sagt: - ja, tack de blir fina, de gillar jag!

Näe, tro mig, de som varit där har haft spets på vad de vill köpa och till vem! Nu ska jag sätta ihop ett nyhetsbrev, du har väl anmält dig? Om inte gå in på vår hemsida och klicka på texten till höger så anmäler du dig enkelt. För även där har vi ju unika erbjudande ibland för de som har anmält sig till dessa nyhetsbrev!

Med önskan om en bra vecka - nu kör vi!

1 kommentar:

  1. Tänker du stå där o hänga i år åsså...Isf skall jag skicka ut någon som köper en blomma till dig efter som jag själv jobbar inne i stan...Happy Valentine på dig..

    SvaraRadera