tisdag 9 februari 2010

Undrar om ...

... männen på taket tycker det är okul när jag sitter här på insidan och tycker att snön mer och mer liknar Slush-dricka???

De stackarna har att göra, tjo, säger jag bara... Sen hörde jag driftis nämna att det "isat" till sig ordentligt. Ja, fördelarna med deras jobb är ju att de får frisk luft och slipper gå på gymmet efter jobb.

Men gud nåde om det faller mer snö, då tycker jag RIKTIGT synd om dessa visa männen!

Mitt jobb idag har mest bestått av administrativa övningar och jag har gjort fina prisskyltar inför torsdagens kampanjkväll. Jag lovar er, det är verkligen kärleksröda erbjudande....

Så förbered kvällsmat, läxläsning och eftersom det inte är förrän på torsdag hinner du nog med att köra ett träningspass eller liknande, hehe! Ja, och blir det körigt, vad tänkte jag på??? Vi har ju så kvällsmaten kan ätas här hos oss på Familia!

Ja, ja, ni finner nog en lösning för att hinna med! Skönt att ha Alla Hjärtans Dags presenten inhandlad redan på torsdag sen är det bara att lägga sig i vila under helgen. Eller varför inte passa på, alltid är det ju någon som fyller år (vi är ju trots allt i början av året) eller köp till dig själv.

Lite enklare shopping helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar